Två dagar som sprang förbi

Har haft ett par riktigt mysiga dagar i solskenet! Så fort solen tittar fram bubblar lyckan i kroppen och allt känns så fantastiskt jävla bra! I dagarna två har jag umgåtts med de jag älskar, ätit gott och skrattat ikapp med livet! Och idag blir inget undantag, ska alldeles straxt promenera bort till min fina Johanna för en bit mat!
 
I tisdags gick Simon och jag en sväng på stan, vi passade på att dressa upp honom från topp till tå och stannade sedan till på munken för att fira in början på hans semester! Supermysigt.
 
Igår sken solen och jag var lyckligt nog ledig! Efter en mysig frukost tillsammans med mormor hämtade jag upp Sara och vi tog tillvara på dagen och solade och badade och hade det trevligt! På kvällen mötte jag upp Johanna på bishop! Där åt vi middag i kvällssolen och tack vare lite frankrike-vibes delade vi också på en flaska iskall rosé! Mums! När solen började gå ner gick vi vidare till Trädgårn och spenderade ett par roliga timmar tillsammans med Agnes och Maja! Framåt ettiden tackade jag för mig och promenerade hemåt i den ljumna natten! Alltså livet ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0