tjabba tjena hallå!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, sanningen är att mitt internet gav upp igår och låg i koma i ett dygn! Men på något mirakulöst vis lyckades jag och mina magiska fingrar väcka liv i min älskade vän alldeles nyss! Så välkommen tillbaka kompis, nu kör vi!!

Just i denna stund sitter jag lugnt tillbakalutad i soffan, har ögonen vilandes på datorn ena sekunden och fotbollen i nästa! Kan inte sluta förundras över Torres ansikte, han ser så len ut!! Vad gör den mannen för att ha så skinande gudalik hy? Smörjer han in sig i get-sperma eller har en rent utav opererat in en barnrumpa i ansiktet? Tell me, what's the secret? På tal om len hud så har jag skaffat mig en favoritmage! Och nej det är inte simons håriga kagge och trots att jag älskar mycket hos mig själv så är det inte heller min! Magen jag älskar tillhör min lilla fis freja! Det är galet så mysig, go och underbar en mage kan vara!! Min fina valp!



Och Märta vill inte vara sämre hon! Sötunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0