dagsöversikt.

Idag har varit en mycket slapp och mysig dag.. : )
Började dagen med ett glatt uppväckande av Maria Hossman.
Hon ringde mig klockan... tidigt på morgonen.
Hon väckte mig och beklagade sig över sitt jobb.
Hon lät verkligen överlycklig över att få ge sig ut i regnet och i och med det göra det svenska folket en god gärning,
dela ut deras post. INTE.
Vi är alla stolta över Aslan. ^
Nog om det.

S
enare träffades Morsan, Määrii, Niiicoline och jag på stan..
Vi brötchen begav oss genast till Fräcka.. Börjar bli lite av några stammisar ! ;o
Där satt vi och åt, myste och pratade för fulla muggar..
Alltid lika kul.
Underbart att få träffa nicki igen : )
Inte alls brun INTE ; ) Freaking ala pepparkaka.

Nu är det snart sovdags för min del. Imorgon är det beachhandboll som gäller. Eterlängtat.
Handboll handboll och åter handboll. Underbart.

På tal om handboll så var Janet, Aslan och Jintana med i tidningen idag. "LYSANDE" ;d
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=1059616&showsearch=yes#nkik

image68image69

image70
Tiita vem vi träffade på på stan; Sussie Hossman who's searching after Aslan ^

// With Love : Lovisan ♥

Kommentarer
Postat av: määrrri

HAHAHAHAHAHA :D <3

2007-08-11 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0