Efterlängtad uppdatering. : )

Okej, vill börja med att säga att jag vet att jag är usel med mitt bloggskrivande.
Förlåtförlåtförlåt. Det ska det bli ändring på.
Sitter nu på skolan med en colaburk vid min sida. Går på reserver redan kl 11.30 på morgonen , lyckat.
Denna dag kommer att bli jobbig. Har lektioner konstant,
känns nästan så som en vanlig skoldag borde kännas, USELT.

Efter skolan blir det sola, sova, träna ! Smått jobbigt med träning idag igen men det behövs.
I helgen bär det nämligen av till GBG, där spelas 4 träningsmatcher mot elitserielag.
Vi kommer åka på stordangel, bli slaktade. Men jag klagar inte !

image122

Spanskan kallar. CHAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0