HOME :D

Nu är vi hemma igen, Maria (Aslan) , Thea (Janet) och jag Lovisa (Jintana).
Känns : UNDERBART  ! 
Vi har haft det tufft men mycket kul : )
Skratten med er är oslagbara : )
Flickor ni är fyllda med humor ;d
NORRKÖPINGSLIGAN håller stilen ;d

Bästa citaten
Top 3:

1.
Maria ber T.w ringa upp hennes mobil som hon lagt ifrån sig.
Thea ringer...
Maria : "Det ringer, orkar inte svara"
Thea: "Vem var det?"

2.
"VILL DU HA EN SKED?"

3.
"Jag heter Maria, men mina vänner kallar mig för Aslan"


Har träningsvärk i magen, kan inte svara på om det är pågrund av träningen eller skratten ;d
great  isn't it ? : )


ENJOY ! ENJOY ! ENJOY !






Welcome to our crib, this is were the magic happens ^


ASLAN , JANET OCH JINTANA ÄR HÄR FÖR ATT STANNA !

image55image56image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0