Något speciellt med söndagar.

Hallå igen !
Sitter nu här hemma, trött, efter en "hård" skoldag... You got that right ; )
Måste börja skriva på min uppsats om mig som ska va inlämnad senast imorgon kl 17.00 , goodluck.
Har alltid svårt att börja skriva när det väl gäller.
Har ingen idé på hur jag ska börja.
Hur svårt kan det va egentligen ? Jag som är så självkär borde väl ha en massa att skriva om ? HAHA.
Det är inte för intet man har stort huvud ; )
Som sagt borde verkligen sitta och skriva den där uppsatsen nu .
men av någon konstig anledning hamnar jag här.. skrivandes på min blogg.

Igår hade vi, som jag nämnde i det tidigare  inlägget,  träningsmatch mot RPs div 1 lag.
Det gick finfint med tanke på att det var säsongens första match med det "nya nkik" .
Slutresultatet blev 25-24. Förlust med en boll är inte alls illa.
Nästa gång, då det verkligen gäller, vinner vi !



S
öndagskvällen spenderade jag med baby-ligan, morsan, Cilla Dobak och Ickan with bäbis-neo på Fräcka.
Fika på fräcka är söndags-tradition !
Det är alltid lika mysigt, kul och trevligt där.
Minus var att våran soffa va upptagen ! Måste kolla upp om den går att reservera till nästa gång..  HAHA

Nej.. nu måste jag plugga !
Studystudystudy...

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska uppdateringen komma...

2007-08-30 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0