Sunshine.

Idag har det verkligen kännts sommar, efterlängtat och underbart.

Började dagen med ett glatt uppvakande av T.w..
Ringde mig 9.30 och tvingade mig upp ur sängen. . Gjorde bäst i att lyssna på janet ! ;d

T.w och jag tog oss lite senare "på morgonkvisten" till stan..
Där shooopa jag bikini och vi fixa Picknick till våran utflykt !
OCH VILKEN UTFLYKT SEN !
T.w , CC, Aslan och jag tog bussen till åby..
Hade tänkt oss en heldag med sol&bad vid gransjönäs..
Väl framme i Sveriges "livligaste" ort börjar vi traska mot sjön..
VÄRLDENS BRANTASTE UPPFÖRSBACKE, lovar.
tog på krafterna.. hettan gjorde att kläderna såg ut som dyblöta disktrasor. Wunderbar.
Tror ni inte att vi gick fel eller ?
Thea hade täten, SÅ SJÄLVKLART GICK VI LOST,
vad annars då tänkte jag ? :o ;d
haha.. fyfan vilken vandring sen då.. Mitt ute i bushen gick vi..
Skapade våra egna stigar och slog oss fram i djungeln..
Under vandringen mot "paradis-platsen" var vi med om mycket..
Lovisa hade sönder skon , T.w förde oss gång på gång vilse (Cc stod också för vilseledandet) och vi mötte världens största, farligaste och otäckaste orm.. En tvättäkta SNOK. Haha..
Under skogsvandringen gick vi alla med en enda fundering på hjärnan ;
VART FAN HÖLL JINTANA HUS ;o ?

När vi väl kom fram hade vi iallafall en underbar dag med mycket sol, bad och skratt :)




Aslan, Janet, Jintana och ... ?
Rebecca behöver ett namn.. förslag, någon ? :D

// Med kärlek: Lovisan ♥

Kommentarer
Postat av: Morsan

FY FAN VILKEN KLOCKREN BLOGG ! hahahah allt stämmer så jävla bra... KÄRLEK
vart är Jintana???

2007-08-08 @ 15:58:45
Postat av: aslan

1337poseR
aKa morsan

2007-08-08 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0