Tic tac.

Vart tar all tid vägen ? Är en fråga jag börjat ställa mig.
Jag hinner aldrig med något längre.. (bloggskrivandet inräknat)
För några veckor sen hann jag med allt jag ville & kände för.
Antar att man blir rätt bortskämd med tid under sommarlovet , men ändå.
Allas klockor går lika fort, det är ett snabbt liv.

Har iaf en stund över..
Så självklart får jag för mig att uppdatera bloggen. : )
Har inte allt för mycket att dela med mig av, menvafan tänker jag ; )
Här kommer det :
Lite info om min nutid :

J
ag stortrivs på kunskap. Kul klass, kul folk !
Jag ser riktigt fram emot dessa 3 år.
OJ, nu tog jag i så jag sprack ! ; )
Och vad händer annars i mitt intressanta liv ? Vet att du undrar. ; )
Om dagarna är det skola om kvällarna handboll.
Handbollen snor den mesta av min tid, men jag klagar inte ; )
Fokus handboll, fokus handboll, fokus handboll.

image116

// With love : Lovisan ♥                                                                  jagbladardet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0