god lucia (?)

haha. Kan man överhuvudtaget säga så ?
Hursomhelst, vill inte påstå att min lucia varken har varit särskilt god eller munter.
Vadå lucia ? Denna dag borde heta "sankta-olycksdrabbade-lovisa-dag"
(jo, jag vet min fantasi är på topp).
Om jag säger så här,
att dagens fullspäckade schema har matat mig med terminens stora matteprov och till efterrätt (om en timme) bjuds det på muntlig engelskaredovisning !
Ärligt talat, hur stor är chansen att jag överhuvudtaget överlever ? 
Till råga på allt så försvann hela mitt engelska-arbete igårkväll, så det blir att improvisera för hela slanten.
Kan jag inte bara få lägga mig ner och dö, i några timmar, tills dagen är över ? Pretty please ?

L
uciatåg med "den lilla mörka lucian", gossar, tärnor, nissar och 3 blonda kakor.
Jo, ni fick mig att skratta.
Tåget var rart och jag måste säga att jag älskar Efvas informationella tal.

Dagens höjdpunkt : Några fina moves på scenen i SA, bröderna fluff och Håkan.

// Fröken Nilsson

suspicious mind.

Kommentarer
Postat av: enzooo

ÅKE, WEIII! ÅKE, WEIII!

2007-12-13 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0