sen december - ingen snö

"Livet är allt för kort för att slösas bort" sägs det, och så sant som det är sagt.
Därför ägnade jag onsdagen tillsammans med mina kära kunskapskamrater och vi blev gladligen undervisade i ämnet Sex&samlevnad, dagen i ära.
Från tidiga morgon till sena eftermiddag.
Ungdomsmottagnings-tanterna föreläste om ämnet sex. Dessa två damer var fnissigare än självaste hossman,
och då förstår ni alla som känner hoss att det var galet illa.
Föreläsningen var usel,
den undervisande motsvarigheten till att komma hem till någon och spy på mattan.

Dagen följdes upp med bögsnack då mr/mrs berättade om hur det är att vara homusexuell.
Fick höra lite om analsex, fotsex (?) och om morbror Anders och Moster Roger.

Sex&samlevnands-dagen fortsatte med den störtsköne fröken från kondomeriet (som gladligen berättade om penisringar och porrfilmer) och avslutades med föreläsning med Willy Flores vid talarstolen, riktigt go herre det där.

IDAG HAR JAG LÄRT MIG :
Att hälsenan är känslig vid sexuell beröring. Mycket erotiskt, mycket ironiskt.



Vill avsluta med att jag verkligen ser fram emot att få höra Fetlars solo-debut med staffanstalledräng vid lucia imorgonbitti.

PS. LINDSTRÖM, VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN. haha. DS.


// Fröken Nilsson.

image262
älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0