so this is christmas ?

Julen - en högtid att fira med släkt och vänner.
Min jul blev inte den bästa
men den artade sig och visade sig bli lyckad, mot alla odds.
All min julglädje försvann då mamma i fredags natt blev inlagd på sjukhuset (magen).
Mycket tråkigt, kändes så jävla uselt.
Sedan doktorns visa ord om att hon förmodligen skulle få spendera julaftons kväll på sjukhuset
gjorde oss alla på muntert humör.
Ni kanske förstår att min "jullust" försvann?

Men.. Min jul har varit lyckad.

Fredag: Skolslut med porrtomten Dott, donuts och juleglögg.
På kvällen julklappslek, rocky road och apgarv med fröknarna.
Hossman kammade hem storvinsterna på julklappsspelet, själv gick man hem tomhänt.

image276image277

Lördag/ Söndag: Hos Sebastian. Filmmys, julklappsbyte och julmat.
Fick lacoste parfym och body lotion "touch of pink" samt en t-shirt med texten: "Pick flowers not fights".
Han tycker jag borde följa mottot då jag tydligen gör raka motsatsen,
vilket jävla påhopp ; )
Nej men jättefina presenter, verkligen... Det är med risk att låta löjlig jag säger: tack älskling. haha.

image278

Julafton: Min julafton blev lyckad då mamma fick komma hem, den bästa julklappen man kunde tänka sig.
Tack tomten!
Många fina paket och god mat men att hela familjen var samlad slog nog allt. : )

image284

Julhelgen
börjar närma sitt slut, likaså detta år.
Mindre än en vecka kvar tills det då 2008 tar sin början.


// Fröken Nilsson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Första gången herr storm syns här i din blogg ;)

2007-12-26 @ 16:00:18
Postat av: mh

vem skulle annars kamma hem storvinsterna?
(;

2007-12-27 @ 18:08:48
URL: http://mariahossman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0