Godingar (:

Hej...
Sitter här vid datorn och är smått uttråkad..
Så...Sitter här och drömmer lite...


Fyndig som jag är har jar korat världens sexigaste, snyggaste, goaste pojkar.
( Brist på annat ? )
Pojkar som får mitt hjärta att slå ett extra slag.
Pojkar som gör att man smälter vid blotta åsynen.
Tänker använda mig av CCs uttryck : MUMS ! ;D
Tänk att ha en sommarflirt med någon av dessa godbitar.
vore inte det wunderbar, så säg...  ;')


' Lovisans Mums-lista:

Top 3:

1. ADAM BRODY.



Pojken som toppar min lista är Adam Brody himself ! Han har ett sjukligt charmigt utseende.
Hothothot... Lovisan says : Yummi ! ^


2. WENTWORTH MILLER.



På en välförtjänt andraplacering hamnar denna goding.
Wentworth
är otroligt het.
Han är en stor anledning till att jag bänkar mig framför tv-n när det är dags för prison. ^


3. PAUL WALKER.



Den människa som inte kan hålla med om att han platsar på mums-listan har förmodligen en grövre synskada.
Paul walker is unbelievable hot.


My own eye-orgasm-list , hehe
You know it ^




                                                                                                image36                     
                           ...Just kiss my lips fool. ^



// With Love: Lovisan ♥


Kommentarer
Postat av: Cc

WENTWORTH MILLER måste vara den snyggaste människan på hela denna jord ! MUMS

2007-07-19 @ 17:06:57
Postat av: THEA

2&3 är lättsnyggare än ettan :D:D UUHHHH !

2007-08-06 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0