S o m m a r p r a t ^

tralla lalalaaa ...
Har varit ute i skärgården i ännu några dagar.
Har ägnat mina dagar åt sol & bad, umgåtts med familjen och tränat.
Ja, Lovisan tränar fitigt ( Tro det eller ej )
Det börjar dra ihop sig för Riks 2 ..  wunderbar !
Får se hur det går.. Wish me luck :d
Nog om det.

Sommarprat var det ja... ! ;d
Nu har jag iallafall hunnit jobba på brännan,
kalla mig a la pepparkaksgumma ! ;d
svensk sommar kan ju faktist va rätt grannt.

Hinner inte skriva mer..
Nu ska jag hjälpa mor min med maten,
hmm.. kan ju undra om den blir ätbar när jag handskas med den (?)
Sånt som märks, HAHA .


Some Pics, enjoy :D




Hey people;  lets play in the water ^ 

 / With Love : Lovisiää                                      image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0