HJÄLP NÅGON !

Hej
Ska börja med att nämna att  midsommar blev mycket mycket lyckat.
Har inte orken att berätta vad som hände,
men kan säga att vi var ute i skärgården o myste, åt och var fulla av glädje ! ;d

NUTID.
Har nu jobbat på Sportscamp i 4 dar.
Är redan mycket trött, VILL JAG LOVA !
Ungarna tar kål på mig.
Trotsiga ungar+sena nätter = Ingen bra kombo ! (N)
HJÄLP NÅGON !

Men tänk positvit Lovisa,
Det är bara 10 dagar kvar ! :')
CONGRATS!


Nae fan vad gnällig jag låter.
Vi har självklart a lot of fun too  : )

Igår tex.  spelade vi handbollsmatch mot hockeykillarna! ; )
Publiken hejade fram oss veteraner och vi vann med
( det nästan pinsamma resultatet ) 29-25 ; )

Men men nu ska jag käka lite ( måste passa på när jag är hemma ) ,
sen drar jag vidare till träningen sedan tillbaks campen ; )
Wohoo hoo ..

/ MED KÄRLEK LOVISAN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0