10, 9, 8...

Nedäkningen har börjat.
Det är nu mindre än 2 timmar kvar tills det att jag, lovisa nilsson, lämnar mitt 15-åriga liv och går in i vuxenvärlden.
Spänningen är olidlig och frågorna är många.
Hur ska jag klara av detta stora steg? 16 år, betyder det mer ansvar? hmm..

På den stora dagen ska jag äta tårta och godsaker, det unnar jag mig.
Funderar på hur mycket onyttigheter man klarar av äta under en dag?
Imorgon ska jag pröva, i rent förebyggande syfte. Självklart.




// fröken lovisa.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

GRATTIS GRATTID :D

2007-11-23 @ 11:58:28
URL: http://jennipheer.blogg.se
Postat av: saraaab

Grattis LOVISA :D:D

2007-11-23 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0