gör min kväll...

fredagskvällen har tagit sin början.
startade upp det hela med fettdrypande onyttigheter, även kallat Mcdonalds.
nu ropar tvn efter mig. ett kall jag bara måste följa.
först på tur står idol2007.
följer förmodligen upp det med två, kanske tre filmer.
tror mig ganska bestämt att åtminstonde dessa två får fögylla kvällen: "I Now Pronounce You Chuck And Larry" och "Ratatouille"

image234 image235
bli inte förvånad om betygsättning av filmerna dyker upp på bloggen senare ikväll,
jag har ju som sagt inte allt för mycket för mig. :)

// PEACEOUT. l.n

Kommentarer
Postat av: sarrraaaBrända ;)

båda filmerna är riktigt riktigt bra! chuck&larry tar bog priset :P :D

2007-11-02 @ 21:10:15
URL: http://www.sarabrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0