happybirthday.

Födelsedagar är underskattade. Min var jättemysig.
Födelsedagssång, tårta och kanonsällskap.
På morgonen blev jag väckt av mor min  med sång, paket och en gåva i form av slantar.
Blev glatt överraskad på eftermiddagen då Maria, Cc och Thea ordnade med skattjakt på skolan.
Sprang runt som en galning och letade ledtrådar : ) Min hjärna var i toppform.
Som självaste mästerdektektiven Ture Sventon letade jag upp både 1 och 2 paket : )
En stört fin T-shirt och silver-shampoo, som jag var i stort behov av. Tack, hemskt mycket tack : )
Fortsatte den stora dagen med fika tillsammans med mormor, mycket mysigt. : )
På kvällen blev jag uppvaktad av Sebastian. Han bjöd ut mig på restaurang och efter det filmmys.
Som om inte det räckte fick jag även ett jättesött halsband. : )
Det är inte helt fel att ha födelsedag, funderar på att fylla år flera gånger om året.
Ingen dum tanke.


// fröken nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0