lägesrapport

Mår betydligt bättre nu, idag. Bättre än jag gjort på hela veckan.
Känns ju lite småskönt att jag sakta men säkert börjar bli kry igen.
För fyfan vad sur den här veckan har varit och helvete vad trist det är att vara sängliggandes. Iallafall.
Det har faktiskt funnits de dagar då jag orkat mig upp ur sängen, jo faktiskt.
Dessa dagar har jag spenderat halvt sittandes/halvt liggandes i soffan, framför TVn, i sällskap med en bra (eller mindre bra) film.
Och här kommer veckans filmregister ! *trumvirvel*

HotRod, BERT ; Den siste oskulden, The Simpsons Movie, The heartbreak kid, Pirates Of The Caribbean; Dead Mans Chest, Ratatouille, When a stranger calls, Isprinsessan, Ali och till att inte glömma: Kenny starfighter.


image240
Ljuspunkterna denna vecka har varit
omhändertagandet och
telefonsamtalen med sebastian ♥

// NIGHTINIGHT, fröken: 5dagar = -5kilo tackar för sig.

Kommentarer
Postat av: hilda

åh vad skönt att du är bättre nu..krya på dig o bli pigg o glad.

2007-11-17 @ 00:41:33
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0