sjukt

OK, jag har haft maginfluensa. Spytt som en gris och legat helt avslagen i dagar.
Ja, jo jag vet jättetrevligt att berätta om. Nej inte direkt kanske.
Det har inte varit någon trevlig upplevelse heller vill jag tala om.
Det värsta är över nu iallafall, det är bara febern som inte vill ge sig.

OK, här kommer tipset.
Om du vill gå ner i vikt: Få maginfluensa och tappa matlusten.
Det är nämligen vad jag har gjort. Jag har knappt fått i mig en bit på 4 dagar.
Det går verkligen inte, hopplöst.
Jag har redan tappat 4 kilo.
Känner mig som fröken anorexi, hemskt.
Det har ingen betydelse vad mamma än frestar med, jag blir illamående i vilket fall.
Såhär får det inte fortsätta.
Jag som brukar kunna äta äta för minst 2 karlar i vanliga fall.

Idag har jag iallafall mumsat i mig nästan en hel majskolv.
Hör ni hur patetiskt det låter ?
Något tips på vad jag skulle kunna tänkas äta ? Någon ?


// PEACEOUT

Cc, jag vet att du har utmanat mig, jag antar utmaningen men inte idag.
Låt mig krya på mig så kommer jag igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla gumman då! Vi saknar dig på handbollen.. skynda dig tillbaka :) kramis

2007-11-16 @ 07:42:25
Postat av: saraab

tycker synd om dig!! du får bli frisk nu !! miss u!

2007-11-16 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0