sleepingbeauty

det är fredag och jag vill bara komma hem.
sitter och väntar på att dagens BG på en halvtimme ska ta sin början.
känns rätt meningslöst det här, har suttit o väntat i timmar och år
och när basgruppen väl är är det enda vi gör att önska varandra en godhelg.
nu är det endast 1½ timme kvar. STÅ UT, STÅ UT.

går inte beskriva med ord hur mycket jag vill ha helg, sovmorgon och ett break från skolan.
det är underligt men så här trött på skolan har jag inte vart sen.. igår.
funderar på att avsluta mitt kärleksförhållande med kunskapsgymnasiet,
är inte nykär längre,har börjat tröttna på våra stunder tillsammans.
vill åtminstonde ta en paus,
över helgen sisådär, blir nog lagom.
en paus där jag hinner hitta mig själv och inte tänka enbart på studier.
mr school, you make me go nuts.


fredag, fredag, fredag. vilket underbart ord, vilken underbar dag.
denna fredag ska jag spendera med sebastian.
blir nog väldigt lugnt med tanke på att jag numera kännetecknas törnrosa och utan några problem kan snarka mig igenom en hel helg.
blir nog inte allt för kul för honom.
en trött lovisa är inget att leka med.
image205
justlikeafool
// PEACEOUT

Kommentarer
Postat av: Cc

DU ÄR UTMANAD KOLLA MIN BLOGG

2007-11-13 @ 00:09:09
URL: http://ribecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0