blogg tillägnad Olle Holmertz : )

Denna blogg skriver jag från hela hjärtat till Olle, min älskade Olle ; )
Denna pojke ,som nu sitter här brevid, uttalade sig precis om mig
"jag skrattar jämt när jag ser dig" frågan är, hur ska jag tolka det ? haha


Vad ska jag nu skriva i min olle-blogg tro ?
Olle är singel , så detta får bli en satsa-på-olle-han-är-heltOK-blogg.
Denna goa, yra, sjukt skrattande, lustiga och söta människa is all free...
jag tycker ni borde satsa på honom (efter mitt godkännande !!!!) ; )
jag menar, vem behöver inte en hjärtevän i sånna här mörka höstdagar ?

Olle alias Justin timberlake (JT) är en fotbollsspelande 80-talist
som har slängt busskortet och numera kör en jeep av märket suzuki.
Det som symboliserar holmertz bäst är nog unik ! : ) 
Helt OKbra ?  JOMENVISST !

// PEACEOUT / gurli.
fanvaddennabloggblevbra trallalalalala.


Kommentarer
Postat av: Henke :)

haha, han har jag lirat hockey med :P

2007-10-19 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0