hemskt mycket hej.

hej hej hemskt mycket hej.
Helgen har vart lång (fredag-måndag) , men den har ändå gått i en rasande fart.
Lite utkast från helgens händelser :

Fredagen bjöd på en händelserik resa till huvudstaden.
Resan gjordes i sällskap med morsan, aslan, janet, frodo, kenny & grannie,
så frågan jag då ställer mig är : skulle  resan kunnat bli annat än händelserik ?
Svar : tror ej det.
Det blev hursomhelst en mycket mysig dag med shopping i mängder : )
Det mesta inhandlades från den überunderbara affären monki, bla. ett par byxor som jag blev tokkär i.
Bilder på de nya kläderna kommer senare. (Y)

image183image184
aslan, morsan, frodo & janet  :)                          kenny, jintana & grannie. :)

lördagen & söndagen
skulle egentligen flickSM ha spelats, men eftersom jag inte blivit fullt frisk ännu lät jag flickorna åka iväg utan mig.
Borde kanske följt med som moraliskt stöd slår mig såhär på efterhand. Skulle velat se er !
3 meter över mål !? hahaha.
Dessa dagar spenderades istället med sebastian och hans underbara vänner. haha.
De är nästan snäppet värre än mina, lägg märke till ordet:  nästan ! ; )
PsykSM, det var en upplevelse utöver det vanliga ; )
nee då, det var så kul så.

Idag måndag, studiedag.
Ska plugga, plugga & åter plugga.
Ska dock göra det med Theaw o Mariah så får se hur det hela slutar ; )

// PEACEOUT
    'l.n




Kommentarer
Postat av: aslan

det är inte frodo längre,
det är DASÈN !

2007-10-01 @ 16:24:49
URL: http://mariahossman.blogg.se
Postat av: Anonym

"lovisa nilsson-lite blötare, lite våtare"

2007-10-02 @ 19:26:12
Postat av: from MÄL

;)

2007-10-02 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0