blablabla.

Min mage kurrar/ murrimurrar as we hear from aslan... 
damn im hungry.
räknar ner minuterna till lunch.
Nu när jag sitter här och väntar på att de gudomliga dörrarna till matsalen ska öppna tänkte jag tillkännage en sak.
Ja, jag lovisanilsson har en bekännelse.. JAG ÄR MATBEROENDE, JAG ÄLSKAR MAT.
känns ju kul att jag kan öppna mig så mycket för mina kära läsare, eller hur !?

Idag blir det plugg, plugg och åter plugg.
tänker även träna handboll, på ett litet hörn sådär.
Jösses vilken intressant blogg det här blev. ; )

För att komma in på nått vettigt kan jag ju säga att det är inspark på fredag.
Hoppas verkligen att hela start 4;an dyker upp ( cc, du vet att det är dig jag syftar på )
 För som ni alla vet är det vi som gör festen. ; )

NU är det mat
// PEACEOUT

Kommentarer
Postat av: Felicia

Besök gärna min Newsblogg!
Fortsatt trevlig dag ;)

2007-09-11 @ 12:18:50
URL: http://LifeNews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0