Blod, svett & tårar.

Mitt förra inlägg ville inte publiceras :( Jag gör ett nytt försök !

I tisdags mötte start 4;an varandra i minigolf..
Det var blodigt allvar.. alla var taggade till 1000..
"vi kanske är vänner utanför, men på minigolfbanan är det stenansiktet som gäller"
citerat av min käre vän MariaAslanHossman.
Och nog var det så alltid.. Alla medel var tillåtna.
Alla var redo att göra vad som krävdes för att inte förlora, för förlust = döden.
För ja, självklart hade vi kommit överens om ett straff åt förlorarn.
Förloraren skulle få äran att slinga en kolsvart slinga i håret.
Ett vad alla gick med på, för ingen skulle ju förlora.

Matchen var igång !
På spelbanan bevittnade jag allt från blod, svett & tårar till psykningar & skratt.
Lovisa briljerade de 3 första hålen, men där tog det stopp.
Jag vet inte vad som hände, jag fick en total blackout.
Inget gick som det ville.. Jag såg svart !
Och det gör jag även nu..
För nu sitter jag här, 2 dagar senare, och låter er kalla mig för "slingan".
KATASTROF. HAHA.


De hade alla olika spelarstilar, jag borde kanske ta efter ?

// PEACEOUT ♥

Kommentarer
Postat av: Cc

fan vad jag bara älskar bilden på Maria !!!
Bra inlägg fresten Slingan :P

2007-09-06 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0