fruktchock.

DAGENS MEST FÖRBLUFFANDE :
Hade fått mitt dagliga vitamin-intag , det var en sak jag var fast besluten om när jag mumsat i mig min äppelkaka.
Men inte då, straxt efter att den sista knapriga pajbiten slunkit ner i magen ringer telefonen.
jag svarar och i andra änden av luren hör jag aslan ( socialt anknuten med theaw. )
Aslan beordrar mig att möta upp dom vid ica smedby.  Och sagt som gjort.
Väl i affären rusar vi till fruktdisken, alla med en enda tanke på hjärnan : fruktchock.
Vi är alla fast beslutna om att inte bli sjuka till helgen (seriepremiär du vet.) Vad är då bättre medicin än frukt ?
Det var ungefär så våra tankebanor gick.
Och så blev det ju som det blev också, frukt i mängder !
äpplen, fruktdrinkar, apelsin/ananas-jucie-shots, c-vitamintabletter, proviva och multivitamin-tillskott.

Trodde aldrig jag skulle behöva säga det här men.. tanken på frukt får mig o må illa..


// NIGHTINIGHT.
    jag hatar marspakten. :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0