Goa Gubbar i Göteborg : )

Nu är vi hemma igen efter en 2-dagarsvistelse i goooa göteborg.
Är sjuukt trött i kroppen och knoppen, men klagar inte.. inte alls.
Många intryck efter denna fullmatade helg.

Resan
började lördagen den 1-e september klockan 09.00.
Avfärd sporthallen.
Mr Bo-ko kom i tid, för en gångs skull, så vi kom iväg som vi skulle. (Y)
Vi packade in oss i bilarna.. Nej förlåt, menar självklart "minibussarna"
(eliten tar sig fram som ingen annan).
Själv hamnade jag i Kristers bil.. Fick sällskap av EvelinaGrannieBladh, RebeccaMorsanKindblad & LindaMinMammaFörhelgenOhnmalm. ; )
Bilade i 10000 år, jag överdriver inte.
Krister nådde inte ner till gasen, jag lovar.
Nej nu är jag elak, men med all rätt !
Har man en gång fått kärringstopp får man leva med retsamma kommentarer. Helt klart. ; )


Väl framme i Gbg checkade vi in på hotellet, inget mindre än scandic europa.
Fick dela rum med Cc och Hannamalm, rara flickor.
Efter incheckningen lunchade vi på hotellet , MUMS.
Sedan bar det av till lundbystrandshallen där vi förbredde oss inför vår första match.
Matchen spelades mot KVIK sport.. Vi var ringrostiga till tusen. Förlust med..
för många bollar.
När nästa match mot Bjurslätt spelades hade vi hunnit kvickna till.. Vi spelade bra handboll från början till slut.
Slutresultat 30-32.

kvällen var vi alla matta.
Kvällens schema såg ut som följer : Duscha, äta, sova. ; )
Åt mucho god mat. Vill jag lova.
Startade upp det hela med Salladsbuff'e med baugette.
Följt av: Tagiatelle & kycklingsås med basilika.
Efterrätt : Kladdkaka, glass & bär.
Ja ni hörde rätt, vi fick efterrätt. Gosh.
Vi Mumsade i oss av allt gott som erbjöds.
Vissa mer än andra ! Känn dig inte utpekad Tw.
haha.. 3 kladdkakebitar slank ner i kvinnan ; )

Idag, söndag, har vi spelat 2 matcher.
Första mot Sävehov eliten.. Hade räknat med förlust och det var även så det blev. Andra mot Torslandas div 1 .. Vi spelade över våra förväntningar, ledde enda fram till slutet. Tappade dock de sista minuterna och förlorade med 21-25.
MEN.. Bosse är nöjd med våra prestationer under helgen.
Och som det brukar låta: Är the boss nöjd, då är vi också nöjda. ; )



Skulle kunna skriva så mycket mer.. men då skulle ingen orka läsa
+ att ja vill krama kudden nu.
Så nöjer mig med detta.
Eller vänta.. vill avsluta med att säga att ni är helt underbara. Verkligen.
Har alltid lika kul med er. Ni är BÄST.

// NIGHTINIGHT


"DINGDING DONG FOR THE CHAMPIONS."

Kommentarer
Postat av: Cc

Fan va bra bilder du har då ! Du måste skicka :)

2007-09-03 @ 21:28:27
Postat av: tw

jag tänker äta hur mkt jag vill o så mkt det får plats med i kaggen, ända tills det syns o det har de inte gjort på 16 år så jag fortsätter :D

2007-09-03 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0