GODMORGON.

Godmorgon, det är fredag och solen skiner.                                       image150
Idag vaknade jag av att solen trängde in imellan de fördragna persiennerna.
Det är för omväxlings skull fint väder i sverige, härligt.
                                                                                        
Jag vaknade som sagt sakta upp, låg o drog mig i sängen ett bra tag.
Det första mina ögon möttes av denna fredagsmorgon var min klockradio som lyste i rött, den meddelade att klockan var över 10.
Dagen hade börjat utan mig.
Jag rullade ur sängen och hasade mig ner för trappan.
Det första jag gjorde när jag kommit ner var att öppna kylskåpsdörren.
Till min glädje hade kylskåpsfeérna varit på besök, så det var bara att välja o vraka bland alla godheter som erbjöds.
Rostad tekaka med ost och apelsinmarmelad, skogsbärs-yoghurt med müsli, vaniljte och färskpressad apelsinjuice var maten som slank ner i mig.
Till stor grad onyttigt, jag vet, men är man sjuk har man rätt att skämma bort sig.
Och om jag ska vara ärlig så kände jag mig en aning bättre efter frukosten : )

Nu sitter jag här i pyjamas och tofflor, skriver blogg och lyssnar på musik.
Just nu spelas ; TLC - unpretty.
En låt som fastnade på hjärnan efter gårdagens Idol.
Hade låten i huvudet när det var sängdags igårkväll och vaknade idag,
mååånga timmar senare, nynnandes på melodin.
Egentligen är det ingen höjdarlåt, egentligen inte alls i min musiksmak
men den har fastnat och jag klagar inte. ; )
Har du någon bra låt på lager? så snälla säg till !
Är i behov av nya låtar.
Det blir ju lätt så att man fastnar i ett sound, är lite trött på det.
Så musiktips någon? Mina öron är öppna för förslag ! ; )

Idag då.. Vad erbjuder denna fredag ?
pappa och mamma har lovat mig en ny säng, så i eftermiddag blir det bedsearching för hela slanten.
Byebye 90-säng and Hello a bigger one. : ) Efterlängtat.
Fredagskvällen blir nog lugn med tanke på att jag inte är frisk.
Ska nog stanna hemma ugglandes framför TVn med en fullproppad godispåse som ska ätas upp.
Blir nog en bra fredag det här ska ni se ! ; )

                                                                                              
// PEACEOUT                                                                         youarethemusicinme.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Har massa feta låtar ;D och för det andra så har ja 1.20 säng lalaa :D

2007-09-21 @ 23:33:11
URL: http://agnevik.blogg.se
Postat av: threes`

Härliigt att igga och dra sig i sängen =)

2007-09-22 @ 11:15:55
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0