HELGEN SOM GÅTT.

En uppdatering.
Helgen har gått i en rasande fart... men det sägs ju att
"tiden går fort när man har roligt"

Ett uttryck jag är fast besluten om att det stämmer.

fredagskvällen spenderade vi hemma hos maaaaaartin..
I hans lya, som jag måste nämna fick 7 poäng av 10 ;) haha.. vilken artist .
det var skräckfilm som gjorde kvällen..
Pojkarna var oerhört rädda trots att de sett filmen innan ;O
Thea stod även hon för skrikandet.. hon med sin blodfobi..
ingen vidare kombo det där med tanke på att det enda filmen innehöll var just blod ;)

På lördagen var det firande av mormor som gällde.. 75 år.. värt o hurra över.
Mommo bjöd på smörgåstårta, kakor, bullar och tårta.
Åt mig mätt och belåten och somnade därefter på soffan. haha.
Visst låter det som att var drag på den festen ! you got that right ;)
Lyckades få mormor att bjuda på några pics. haha, hör stoltheten.


På kvällen var det , som ni alla vet, fotboll. sverige-danmark..
tittade på matchen hemma hos sebbe. . mucho gusto.
slutresultat 0-0 .
blev en mycket bra kväll trots det tråkiga fotbollsresultatet ;)

Idag, söndag, har vi spelat 2 matcher i malmslätt.
Mot malmslätt & mantorp. Vinst båda matcherna.
Tack och lov, åker ju inte klockan... tidigt på morgonen och sedan förlorar.
jävla bonnhandboll dom spelar då..
fick höra många lustiga kommentarer från bonnläpparna .. men den kommentar som tog priset var endå :
"skratta ni bara, gör det"
Följt av en välförtjänt andraplacering med orden:
"kan du sluta ta i så hårt, är du gullig ?"

Resten av dagen har varit mycket mycket lugn.
Har sovit, sovit och åter sovit.
Har nu mycket dåligt samvete.. Jo, det är sant.
För ni förstår att jag har brutit mot söndagstraditionen, fika på fräcka.
Det är hemskt men sant. Jag var påväg till kungsgatan o så.. men kom aldrig iväg.
Känns skumt att jag inte suttit o pladdrat i timmar med start 4;an & co.
Fräcka&soffanihörnet är vårat place, så är det.

DAGS O KRAMA KUDDEN.

// nightinight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0