en sockerbagare...

Hejhej :)
Fredagskvällen blev mysig. Bara mamma, pappa, sebastian och jag hemma.
Blev en middag på fyra, lite gott och blandat. Den goda maten följdes upp av lugn. För helvete vilken lugn kväll det blev.
Dom gick ut och gick, han och hon satt vid sina älskade datorer
 - Vem har rätt att beskylla? ;)
Trötta och matta, till säng redan klockan 23.00.
Film mr and mrs Smith, den var bra! Tror jag iallafall. Somnade lagom till handlingens början. ;)

Har jobbat hela förmiddagen, lugnt! Dåligt med kunder, tid till allt annat.
Köpte hem lite smått och gott, så har vi något o smaska på till kvällen.
Sebastian, bror och jag blir nämligen ensamma :)

Nu ska jag möta upp olivia på stan, vi ska träna på friskis.
Spinning står på schemat. Kulkul.
Nu är det visst tight med tid! Önska oss lycka till.

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0