lagmiddag och stöten-resa

HEJHEJ.
Dagarna har gått sedan jag skrev sist, men jag har inte haft möjlighet.
I lördags var det nämligen lag-/avslutningsmiddag med NKIK och på söndagen bar det av till fjällen.

På lördagskvällen samlades laget på knäppingen där vi fick njuta av god mat ; )
SVINkul att brandlarmet gick mitt i alltihop,
mycket mysigt att stå ute i regnet och vänta på farbror brandman.
Bortsett från avbrottet mitt i så var det en kul kväll på knäppingen med många skratt.
Senare på kvällen hade några följe hem till herr holm, dobaks och karins vän.
En trevlig kväll hemma hos födelsedagsbarnet som fick åldersnoja. HAHA.
Kvällen resulterade i tidig hemgång,
för på söndagsmorgonen var det rusch, fort in i bilen och avgång.



image374 image375
TYP SÅHÄR KUL HADE MARIA OCH UNGEFÄR SÅDÄR MYCKET BRYDDE JAG MIG ; )

I söndags morse åkte jag som sagt iväg till fjällen med familjen : )
En kortvecka i skidbacken i stöten visade sig bli underbart.
Inte världens bästa väder men härliga backar, afterski och bastubad gjorde oss fint.
Kul att alla bröderna tog sig tiden att följa med, även Anna och Sebbe förstås ; )

Nu är jag fjukligt trött, så ska krama kudden så gott.
Bilderna från resan läggs in inom kort. GODNATT <3
image378
OCH HÄR HEMMA DÅ: VÅR, VÅR VÅR!
JAG BLIR SÅ NÖJD : )

// LOVISA ♥

Kommentarer
Postat av: Cc

själv trivdes man när brandlarmet gick :P HAHHAA

2008-04-04 @ 00:10:56
URL: http://rebeccakindblad.blogg.se
Postat av: mh

fett med nice
:]

2008-04-04 @ 12:50:43
URL: http://mariahossman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0