lilllördag

Så var det onsdag, valborg och sista dagen i skolan innan helg.

Ska bli skönt med lilla långa helgen. Sova står på schemat!

Hoppas även på sol och värme, inte heldumt med lite färg.

Just nu kännetecknas jag albino med fräknar, en salig jävla blandning! ulala.

Och inte nog med det, nog har jag en meterlång utväxt också.

METERLÅNG MINST!
Jättesött, fytusan vad vackert!
Så till helgen ska det köpas slingor, hårinpackning och hela köret, hemmet ska förvandlas till frisörsalong

men det är jag som ska genomgå den största förvandlingen.

Idag var jag och mina kära kamrater på stan. Kjol och smycke inhandlades. Fint.
Jag mår svinbra så här i slutet av en månad, känner mig smått oberoende för en minut. Annat är det då kontot är tomt då jag verkligen är i behov av något.
Så här i eftertanken var det nog två rätt dumma köp jag gjorde ;)

Ikväll är det valborg, amatörernas afton!

Överskattad kväll men den ska väl ändå firas.
Aftonen börjar med jobb i ljura, för nog håller vi i firandet där ja! Lövley.
Senare blir det lugnt med grillkväll. :)

Nu kallar mattelektionen. Digga&jag.

// TREVLIG KVÄLL. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0