När du tappar kontrollen!

HEJHEJ!
Jag var sjukt laddad, verkligen redo, Ja taggad till 1000.
Var fast bestämd över att fjällen-bilderna skulle läggas upp här på bloggen
MEN SJÄLVKLART är servern ur funktion, varningsrutan ploppar fram och aggressionen stiger.
Det är ju kul, typiskt när jag verkligen kunde tänka mig att lägga ner tid för att få upp de jävla bilderna - HAHA.

Idag har jag jobbat på sockerbagarns igen. Frukost-/tårtbuffé, mycket kunder,
Ja, helt enkelt mycket att göra. ; )
Fick jobba över... eftermiddagsfikan med mäl&möv blev aldrig av. SYNDSYND.

Fick med mig en tårta hem idag, MUMS!
Så den som inte tror att jag har att göra ikväll bör väl kanske tänka om.
Jag säger MUMS! : )

                        

Kommentarer
Postat av: mövert

Loooovis :D det var ju minst 100 år sen man såg något av dig!

2008-04-05 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0