störst och vackrast

Godkväll :) HUR MÅR VI?

MYCKET VIKTIGT OVIKTIGT:
- Idag hade tandläkaren finbesök, haha. Jo, nog var jag och invigde Thea; tandhälsa alltid ;)  Jag gillar grapparna där! Dom var nöjda med mig, så då är även jag nöjd med dom. Inga tandtrollisar här inte! PEPPAR PEPPAR! ;)

- Och OM evelina och jag sålde lotter idag. LOTTER, LOTTER, PRIMA LOTTER!
Vi var ståendes på HC mellan halvfem och sju. SVINKUL!
Var väldigt engagerad. Stöd vårt lag, köp en lott, HELVETE!

- Ikväll trodde jag skulle bli en ensam kväll, sällskapa med tv:n, mysa med soffan och dejta kudden.
Men icke! Sebastian kom till min undsättning/stora förvåning. MYSIGT  :) 

image384

 Nu är det fotboll sen blir det film :) Jag är nöjd. Gråter heller inte över att jag börjar klockan ett imorgon!
Mattelektion med golddiggah,  sen  labb med blueberry pussy,
OOOOH jag längtar, som jag längtar!


// Lovisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0