uppsnärjad i det blå.

TJEENA.
Har knegat hela förmiddagen. Frukostbuffé &Tårtbuffé idag också,
Lite halvtuff dag, jobbade med Johanna så det blev... trams.
Fick med mig tårtor hem idag. MUMS.
Gladde åtminstonde familjen med eftermiddagsfika.
Långpromenad med mamma.
Nog överraskade tobbe med att vara hemkommen från halmstad. :)

Ikväll blir det grillkväll hemma hos lars,
det blir nog en bra kväll det här :)

Har en läskig känsla att maria trillat i sjön idag...
Skärgårdsliv, fiskare. Hmmm... NJAAAA... ;)

Önskar er en god afton :)

Kommentarer
Postat av: mh

kan underlätta dina tankar med att nej lovisa nilsson, jag trillade INTE i sjön, men däremot fick jag en big size trädgårdssax rätt i pannan, jag är NÖÖÖÖÖÖÖJD !

2008-04-20 @ 18:09:35
URL: http://mariahossman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0