jag gräver min egen grav

Jag har underskott på idéer, inget tänkbart ämne att skriva om.
Jag har slut på glöd i min tändare! Jag märker hur jävla tråkig blogg det här är!
Samma sak om och om igen... "Idag har jag..." blablabla
Det är inte lätt att hålla sin "blogglåga" brinnande då den här stan är så jävla tråkig. Jag har nött ut för många skor på dom här gatorna...
Den här stan kväver mig!
Någon som är villig att erbjuda mig en enkelbiljett till... var som helst?

För övrigt har jag planerat dåligt igen,
vilket är bevisat är något jag alltid lyckas med!
Den här gången gäller det pengar, eller snarare brist på pengar.
Att ha låtit bli att jobba i juli har visat sig bli ett av mina sämsta val, nånsin.
Jag får plåga mig igenom både augusti och september i visshet om att jag inte har råd med någonting! En simpel sak som en bussresa kommer kosta mig en förmögenhet! Jag kommer vända ut och in på min spargris! Detta är något som irriterar mig gravt!

ANDRA SAKER SOM IRRITERAR MIG JUST NU:
- Jag har onoppade ögonbryn
- Kylskåpet är tomt
- Jag är hungrig
- Det är skitväder
- Det kommer att vara lika dåligt väder på fredag

// LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0