galenpanna

Vad står på dagens planering då?
Jo, efter frukoststunden har jag lovat mor min att hjälpa henne med städningen!
Dammsuga, skura, damma och plockplock!
Välbehövligt men det är fortfarande lika tråkigt som det låter!
Det lustiga är att jag igår kväll ERBJÖD mig att städa,
trots det faktum att jag gärna spyr över allt som har med disktrasor att göra!
Jag vet inte vad detta beror på! Antingen har det slagit slint i huvudet på mig
eller så har jag ett sånt överflöd av energi att jag bara måste göra någonting, oavsett vad! (?)
Men hur som helst, som den goda dotter jag är ska jag fullfölja det jag utlovat!
Och det med glans! ;)
Eller kanske jag ringer hit en städare att fästa blicken på... hmm... ;)



I eftermiddag ska jag träffa maria på stan för en fika, angenämnt!
Lite planering inför morgondagen ska vi väl tänkas hinna med! :D
// PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0