it's a hard work work

Slut, slut, slutkörd efter helgens arbete!
Tidiga mornar och jag är inte riktigt bästisar ännu!
Extra svårt har jag för klockan som ringer klockan 5!
Det är bara att bita ihop, varannan helg är det som gäller!
Varannan helg, bit ihop!
Ihoptjänade slantar, värd vartenda öre det är jag!
I spargrisen hamnar dom, spenderas i Grekland det kommer dom!

Vill hylla min underbara mormor, världens bästa som ställer upp!
För nog finns hon där i ottan, när inte ens bussarna börjat gå!
Finns där, skjutsar mig så snällt till jobbet trots att det fortfarande är natt!
MORMOR, VÄRLDENS BÄSTA MORMOR ♥

En sisådär två år gammal bild, sött!
En av dom få gånger jag lyckats få med min lilla mormor på bild!
Historiskt ögonblick ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0