MAN MINNS MITT NAMN I HIMLEN

En morgon ska jag vakna upp nöjd utan några problem. Jag ska vara bekymmerslös och utan tyngd. Jag ska ha allting som är värt och vara fri från de djävligaste platser. Det ska bli skönt.
Ska krypa ner nu. god natt.

 
image310
Oh boy You make me feel like
oh boy You make me feel like
No boy can make me feel like you
I really really want you
oh boy You make me feel *so*
oh boy You really turn me
on boy and I don´t know what to do
I really really want to..
..be with you



Kommentarer
Postat av: Cathrine

Haha, vart har du hittat bilden? Den har jag tagit på min kompis Moa! :P kram Catti!

2008-02-27 @ 19:21:59
URL: http://ccathrine.blogg.se
Postat av: Anonym

svar till catti: Den bilden har jag fått skickad av lisa eller frida tror jag :) för jättelänge sen :) hoppas du inte har något emot att jag lagt upp den!?
kram lovan.

2008-02-29 @ 14:03:46
Postat av: Cathrine

Såklart du får ha den haha :D Blev bara förvånad! :) Allt bra annars? Kram!

2008-02-29 @ 23:11:53
URL: http://ccathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0