pust och suck

Det är smått tråkigt då pojkvännen oddsat. Helt plötsligt har man ingenting att säga till om. Dagen bestämd, inget snack om saken. SportTV och textTV hela eftermiddagen, jag får så snällt sitta med.
Visst, jag må vara sportintresserad och fotboll har jag ingenting emot att se 
men att dega framför tvn hela söndagen (då man inte ens är bakrusig) är tradigt. 




Jag har lyckats ! Han har förflyttat sig från soffan till duschen. Helt klart söndagens klimax.
Nästa destination: Hem, ljuva hem, till nybakade pizzor och till ett (förhoppningsvis) nymålat kök.

Var föresten på dop igår. Herr Albin Olof Harry döptes : )
Tänkte lägga in några bilder lite senare.



// Lovisa Nilsson 

Kommentarer
Postat av: Nymfparakiterna

Måste säga att jag är något sugen på att se Herr Albin Olof Harry...Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att träffa den lilla pojken, alltså det är inte så att jag vill göra ngt med honom, jag har ju själv barn. Skulle kanske få bjuda honom på glass och gå hem till mig. Jag skulle kunna visa honom min fina lilla nyodlade tomat. Jag har potatisar oxå fast på bakgården...tack för mig hör av dig igen så kanske vi kan komma överens om något? :D

2008-02-12 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0