ÄNTLIGEN

Hjälp vad fint väder det var nu då, bara att leta upp dom kära solisarna igen!
Ungefär så gick min tankegång imorse när jag drog upp min rullgardin och skådade sommar!
En solig dag som denna har det hunnits med mycket; både lapande av sol och två födelsedagsfiranden!
Givetvis blev lillebror väckt med både skönsång och paket, inte varje dag man fyller fjorton!
Dagens morgonstress; hejhopp frukost, sola, prinsesstårta lagom efter frukost och sen snabbt ut i solen igen, full fart!
En visit till stan hanns också med under dagen, två par vagabond-sulisar och en klänning inhandlades för övrigt!
Eftermiddagen bjöd på god mat och jordgubbstårta, svärmormor gunilla firade sin 70årsdag och det med råge!  ;)

Äntligen har jag lyckats packa klart! Jag hatar att packa och jag hatar mig själv när jag packar! 
Jämnt, oavsett vad jag packar till, så ska jag vara så jävla noggrann! 
Jag tänker igenom olika outfits, kollar igenom necessären två gånger för mycket innan jag inser att allt faktiskt är nerpackat och så är jag perfektionist gällande själva nerpackningen i väskan - Jag blir galen på mig själv!
Det tar minst en timme innan jag äntligen blir nöjd med mitt verk!
Okej om jag vore så jävla noggrann jämnt ,att jag fungerade på det sättet som person, då skulle jag köpa det. Men nu är det ju så att jag är världens slarv gällande allt annat, jag menar; du ska se mitt rum!  
Det är nästan så jag önskar att jag vore mer som sebbe som slänger ner lite hitt som datt timmen innan avfärd!

Färdigpackad och klar åker vi iallafall till västkusten (smögen) imorgon,
sebbe, larsson, robin och jag, det ska bli så skönt!
Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen.
GODNATT ÄLSKLINGAR TREVLIG HELG ♥

Kommentarer
Postat av: Lindström

Lovan, jag måste bara påpeka att din bild ger mig läskiga emo-vibbar. Förlåt...

2008-07-14 @ 19:28:59
Postat av: Anonym

Haha, vilken bild? Profilbilden? I vilket fall är du förlåten ;)

2008-07-15 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0