just another day in paradise

Jösses vad inaktiv jag varit vid datorn, jag har inte så mycket som rört ett tangentbord på nära två veckor! Inte konstigt att det kännts som något saknats. Har haft det rätt så fullspäckat, dagarna har rusat förbi. P&l var bland det bästa, obeskrivligt bra helg! Var i extas från och med den sekund jag klev av tåget i borlänge till och med festivalens slut. Hände allt för mycket så jag tror inte att jag ska ge mig på skriva så mycket som ett ord om det. Jag nöjer mig med att bevara dom fina minnena där dom hör hemma, i mina tankar.
Bortsett från festivaldagarna så har jag tillbringat min tid i skärgården, underbart sköna och lata dagar! Mest bara lapande av sol och badande hela tiden! Och ÄNTLIGEN börjar årets bikinirand likna något, solbrännan har tagit sin plats!



För övrigt: Mamma är äntligen frisk och kry (knock on wood),
en bortopererad blindtarm och 9 stygn senare är hon på benen igen!
Hon känner möjligtvis inte att det är på tiden att sluta upp med sina fasoner
och en gång för alla sluta upp med att ständigt oroa mig?
Jag tycker nämligen att det är dags!
Nu ska jag hälsa på sängen och krama kudden, godnatt älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0