jerk it out!

Måndag;
Denna soliga dag har jag varit torr som en mandelkubb!
Vaknar jag väl med ett snett humör går dagen i samma melodi..
Beach-volleyn imorse var ju bara att glömma, dra ett streck över.
Då halsen fortfarande efter två veckors ont är svullen som magen då man ätit 5-rätters, känns det inte helt rätt att ge sig ut i träningsskorna.
Istället blev det att ligga kvar i sängen och förgäves försöka att inte bli nerknuffad av en viss sebastian ifrån den.
(Det kom som en chock för oss båda när han gick från 1.60 säng till 1.05.)
Efter frukost i solsken, ljuvligt för övrigt, bar det av hemåt.
Till min glädje var bror hemkommen från plugg i halmstad,
brun som satanen och alltid lika välkommen ♥
Lite småtjaffs med en annan bror, då jag idag har kort stubin... Sedan
isolerad i solstolen med hörlurar och högsta volym var jag nöjd igen!
Där låg jag och kokade tills den sekund det slog mig att
deadline i engelska väntade.
Några svordomar senare satt jag vid datorn, som så många gånger förr.
Och ytterligare några timmar senare mailar jag in ett halvdant arbete
efter deadline, som så många gånger förr.

Förut kom en annan bror genom dörren, välkommen hem från Borlänge!
Du har varit saknad här hemma du också ♥
Vi begav oss hela syskonskaran iväg mot borgen.
Packade ihop oss i racerbilen, solglajjorna var på
och kamerorna var med i högsta hugg.
Liknande en mix av bodyguards vs. papparazzis lämnade vi av musse vid balen.
Han och hans kavaljer var mycket tjusiga tillsammans :)

Nu väntar jag på att far ska dyka upp.
Jag hoppas han vill vara min chaufför till träningen.
Där ska jag sitta o kika ett stund sen bär det av hemåt till lugn tv-kväll med mamma.

// Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0