en efterlängtad(?) uppdatering!

Hej folk!
Det har nu gått åtta dagar sen doktorn satt kniven i mig och skar i min hals!
Och ja som ni kanske redan listat ut är jag fortfarande i livet, fast knappt!
Att jag fortfarande andas och har puls är kanske inte vad alla kunnat tro,
då med tanke på min usla, fruktansvärt usla, uppdatering!
Till mitt försvar kan jag bara säga;
Operera bort era jävla halsmandlar själva så får ni känna sen!
Den här veckan har varit minst sagt hemsk!
Jag har aldrig aldrig aldrig haft såhär ont förr!
Visst, jag var inställd på smärta MEN det här! Ajajaj...

Förberedde mig dagen innan operation genom att FROSSA,
och då frossades det rejält också vill jag lova!
Bjöd hem tjejerna på tisdagsfika, en fika som bjöd på följande:
Hembakad/e: Dammsugare, chokladbollar, arraksbollar,
kladdkaka och ananaspaj! Vi hade det bra, SVINbra!
Mätt och belåten gick jag och la mig den tisdagskvällen!
Men det var det, för sen i tisdags förra veckan har jag inte varit mätt
inte en enda gång faktiskt! Jag har inte kunnat äta,
knappt kunnat dricka heller för den delen!
Att säga att jag inte gått ner i vikt vore att ljuga!
5½ kilo är vad jag tappat... än så länge, och rasar gör det! Jag är rädd för
att minst ett kilo till kommer att gå förlorat innan den här historien är över!
Sebbe har numera rätt att kalla mig för "groggpinnen", för TJEENA superdiet!



Dagarna här hemma ägnar jag åt att se på film och tv
(har fastnat förvånadsvärt snabbt för alla serier), läsa skvaller-/modetidningar,
vila, sova och tycka synd om mig själv, haha!
NU börjar jag må fördjävligt igen så:
Värktablett och hopp i säng är vad som gälla skall!
GODNATT ÄLSKLINGAR ♥

Kommentarer
Postat av: Hannis

Myskväll hemma hos mig denna fredag. Tänkte vi skulle glo på när vi spelar mot tumba o käka lite snacks.. Kram

2008-11-07 @ 09:20:24
URL: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0