jag är glad!

Jag är glad för att jag kunde sova enda fram till
halv sju inatt utan att vakna av smärtan!
Jag är glad över att värktabletter finns!
Jag är glad över att den värsta värken är över!
Jag är glad över att jag äntligen bara blir bättre och bättre!


Det är konstigt att jag "trivs" med värken jag känner i halsen nu!
I vanliga fall skulle jag gnälla över hur oerhört ont det faktsikt gör
men nu har jag istället insett att det obeskrivligt smärtsamma jag känt försvunnit
och det har gjort att den här "nya" betydligt lindrigare värken
får mig att känna mig, vad ska man säga, "ganska bra"!
Det låter luddigt och flummt, jo jag vet
men jag är bara så jävla nöjd med att läkningsprocessen går framåt!
Om du tar min glädje och adderar det med mina svårigheter att uttrycka mig
kan du ju knappast räkna med något annat än ett halvflummt och oläsbart inlägg!


Ikväll ska jag mysa framför tvn, idol och lars ska få underhålla mig!
Idol lägger ribban för kvällens underhållning för efter programmet
får en film chansen att roa och mig, det kan bli en flipp eller flopp!
Ska försöka äta nånting också, det vore sååå gott om det gick!
Det är flera olika sorters maträtter och godsaker jag är sugen på just nu
men som det inte finns en chans i världen att jag kan lyckas få i mig!
Håller tummarna för en tårfri middag i alla fall! ;-)
GOD KVÄLL FOLK! ♥

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hello lover.. De e lugnt! jaa vi får ta en comealong snart tycker jag! Ses snart! kramar

2008-11-07 @ 18:50:34
URL: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0