novemberkyss

Mör i kroppen, det värker överallt! Bidde ingen skola för mig idag heller! Min kropp är paj, mitt huvud värker, näsan rinner och jag skriker efter en god natts sömn! Jävla november, ingen bra månad att tillfriskna i! Allt är så grått och trist, kallt och blött! Är trött och omotiverad! Har ingen lust att knyta på mig dojjorna och promenera i den här råa kylan! Jag vill inte börja med det trista, trots detta faktum så bet jag ihop och tog en promenad i förmiddags för även i dom regnigaste dagarna då allt säger ifrån vet jag mycket väl att jag måste, att jag inte kommer orka med varken skola eller träning om jag inte börjar någonstans! Just nu kan jag inte plugga, det funkar inte, jag kommer ingenvart. Jag kommer ingenvart med nånting just nu faktiskt! Måste ta mig i kragen och komma igång snart, med allt, hela min väg tillbaka med träning och plugg och allt annat som har med livet att göra! Jag vet jävligt väl att jag måste kämpa för att ta mig tillbaka, att det kommer bli tufft... Jag har missat för mycket det här året, jag har så mycket att bevisa!

Igår var jag hos läkaren, det togs nya blodprover, dom vill försäkra sig om att körtelfebern inte är kvar + kolla upp att det inte är någon annan skit i kroppen som försämrar min hälsa. Det känns bra, nu får jag ju reda på om problemen försvunnit och kan förhoppningsvis slappna av snart för förmodligen försvann ju alla problem i samband med operationen av halsmandlarna!

'
Även i de gråaste dagar lyser du upp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0