lila naglar, thai och stor längtan!

Var tidigare och fixade naglarna på salong,
nicolina praktiserar där så det blev jättebilligt och bra!
Jag tycker faktiskt att det blev riktigt fint,
inget jag skulle lyckas med på egen hand direkt!
Fick naglarna filade, putsade, omhändertagna och målade
+ en mycket skön handmassage för endast 50 kronor
(en behandling som i vanliga fall kostar 350 spänn)!
Så jag är nöjd, Rekomenderar med stort R!

Slutresultatet, i en lila nyans!


har precis hjälpt mamma med maten, alldeles straxt matdags!
Och jag blir så lycklig när det är thai, thai, thai som serveras!
Wok, 2 lövbiffssåser, kycklingspett, jordnötssås, vårrullar,
nudlar och allting utan bokstaven R! Sååå nöjd!

Ikväll bokar vi förhoppningsvis resan till Grekland, Ios!
I sommar drar vi iväg, hela skaran!
10 stycken är vi, det betyder 10 gånger så kul!

LÄNGTAR! ♥

Kommentarer
Postat av: hihi

2008-11-14 @ 14:33:26
Postat av: mh

BÄST!

2008-11-14 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0