är det på riktigt eller drömmer jag?

Datorn sa precis ifrån!
Hon röt åt mig, det rök ur öronen om henne och hon var riktigt förbannad!
Hon tyckte hon haft en för tuff dag så hon slockna och la sig för natten!
Hon struntade blankt i mitt osparade engelska-dokument,
den jävla bitterfittan!
Efter att ha klappat på henne, kramat om henne och låtit henne vila ett tag
startade hon igen, piggare än någonsin och med en jävla skadeglädje!
Men en sak ska hon veta, HON BLIR INTE AV MED MIG I FÖRSTA TAGET!
HON OCH JAG KOMMER ATT TILLBRINGA LÅNGA NATTEN TILLSAMMANS!

yeaijh.....


Idag kom äntligen min käre storebror hem,
lagom till en annan storebrors födelsedag! GRATTIS MUSSE ♥
En tredje stor bror har inflyttningsfest i halmstad i helgen,
vill bra mycket gärna hänka på skaran dit ner
men det är mycket som säger ifrån just nu tyvärr...
Saknar dig torbjörn (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0