godnatt

Läggdags tidigt för min del idag.
Börjar redan vid halv 7 imorgon, fördjävligt!
Idag jobbade jag i vilbergen, för omväxlings skull,
fick köra med en tjej som heter jenny, verkligen jättetrevlig!
Tillsammans sålde vi över 300 kanelbullar på mindre än 2 timmar :)

Jag och sebbe + 100 andra kollade på
hultic U när dom mötte nais på hemmaplan.
Nais vann med 2 ynka bollar då dom hade domarna med sig genom hela matchen.
Mycket tråkig match vi fick genomlida, domarna var värdelösa...

Från eftermiddag till kväll firade vi peters födelsedag.
Mycket mat, riktigt god sådan, och trevligt sällskap :)
Nu ska sebbe och jag se på film innan jag sluter igen ögonen ;)
GODNATT FOLK  ♥



du du du du... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0