just fantastic

Jag har tagit ett stort kliv ifrån datorn nu på senare tid.
Glöden har inte funnits där, jag har mest bara flutit med i vad som än hänt.
Känner mig som en fisk i ett fiskstim, delaktig men vad gör jag för nytta!?
Jag är bara, jag finns där som en i mängden!
Inget känns riktigt på riktigt längre,
behöver något upplyftande! En överraskning kanske! 
Det enda som faktiskt hänt och som är värt att nämna är
att jag är flera mil närmare min operation av halsmandlarna.
Lagom till halloween kommer jag hosta blod som självaste dracula.
Festens humörhöjare, bästa partytricket...
Jag är nervös! Jag har aldrig blivit opererad förr, ärligt talat så är jag lite rädd.
Rädd och orolig trost att jag vet att det är ett enkelt ingrepp,
men man vet aldrig vad som KAN hända!
Ja ja, det kan ju i alla fall inte bli värre än vad det redan är, tror jag!
Som grädden på moset är jag sjuk idag!
Inte galet sjuk men jävligt orkeslös,
garnerar man det med lite feber och en odräglig förkylning
så har man rätt att stanna hemma och kurera sig!




fortfarande galet kär i dig ♥

Kommentarer
Postat av: mh

det kommer gå bra. annars kan alltid jag operera om dig. love heals everything you know ;)

2008-10-20 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0