JÄVLA IDIOTFAN!

Kan inte släppa det!
Vill anmäla den jävla idioten!
Inte en jävel har rätt att ge sig på min lillebror!
Bästa lillebror ♥
Finns inte ord för att beskriva hur jävla förbannad jag är!
Vem fan prejar ner en kille med bruten arm!?
Vem fan hoppar över en liten oskyldig kille?
Vem fan har rätt att puckla på den raraste i världen?
Vem fan vågar slita honom i håret!?
Vem fan drar i, sliter i och hotar en kille på 14 år?
JÄVLA IDIOT!

Igårkväll när jag kom hem möttes jag av en gråtande lillebror i dörröppningen
och en upprörd mamma som säger; 
ikväll var nog sista kvällen ludde vågar sig ut på ett tag!
Och där stod jag som ett frågetecken!
Tydligen hade ludde varit ute och cyklat med sina kompisar och haft "fruktkrig"
Fråga mig inte varför, förmodligen en jävligt kul lek!  Hur som helst!
Mitt från ingenstans hade en idiotfan (40+are) dykt upp och prejat ner honom,
satt sig över honom, slagit på honom, dragit honom i håret och hotat honom!
Sagt något i stil med;
Det här är sista gången jag ser er här, annars kommer ni åka på fan!
Vad är det för idiot som ger sig på oskyliga tonårskillar?
Jag vet inte om det hela var ett "misstag", om han gav sig på "fel killar"
men vem fan ger en rätt till att överhuvudtaget
kröka så mycket som ett hårstrå på någon annan?
Om jag bara hade hans namn, ansikte, vad som helst...!
Jag hoppas innerligt att hans fortsatta liv blir ett rent helvete!
ÅTERIGEN; JÄVLA IDIOTFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0